Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. Однак, сьогодні, 5 березня 2021 року, в соціальній мережі Twitter українець повідомив про те, що замовив вчора готівку в банку, його заявку успішно підтвердили на його відділення. А вже сьогодні він отримав повідомлення про те, що можна приходити.

ПриватБанк / скріншот з відео

Однак коли він прийшов, відділення виявилося закрите. Його немає, виїхало.

"Сервіс 10/10. Прийшов я за п'ять хвилин до закриття банківського дня, відповідно, в інше відділення вже не встигну, навіть якщо мені зараз голд клуб менеджер знайде потрібну суму. Попереду три вихідних. Я в захваті. Звичайно ж, з рахунку гроші нікуди не поділися, але ж, бл*ть. Шо ти, @privatbankua, спиш?", - написав користувач в декількох "твіттах".

Популярні новини зараз

Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло

Більше не видурять гроші: як перевірити, що сайт, банківська картка чи мобільний номер є шахрайськими

ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами

Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію

Показати ще

Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Twitter

Нагадаємо, українці поскаржилися на "нав'язування" послуг у Приватбанку: "Підключили без згоди"

Як повідомляв "Знай.ua", в "Київстарі" розповіли, як українці можуть заощадити більше 30%: розберуться і пенсіонери, і діти

Знай.ua писав, Українка звинуватила ПриватБанк у крадіжці грошей: "Мене обдурили на 14 тисяч". Дівчина розповіла, що виставила свою шафу на продаж в Інтернеті. Коли знайшовся покупець, він запропонував розрахуватися за меблі безготівковим розрахунком, шляхом переказу коштів на банківську карту.