Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. Однак, сьогодні, 5 березня 2021 року, в соціальній мережі Twitter українець повідомив про те, що замовив вчора готівку в банку, його заявку успішно підтвердили на його відділення. А вже сьогодні він отримав повідомлення про те, що можна приходити.
Однак коли він прийшов, відділення виявилося закрите. Його немає, виїхало.
"Сервіс 10/10. Прийшов я за п'ять хвилин до закриття банківського дня, відповідно, в інше відділення вже не встигну, навіть якщо мені зараз голд клуб менеджер знайде потрібну суму. Попереду три вихідних. Я в захваті. Звичайно ж, з рахунку гроші нікуди не поділися, але ж, бл*ть. Шо ти, @privatbankua, спиш?", - написав користувач в декількох "твіттах".
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Нагадаємо, українці поскаржилися на "нав'язування" послуг у Приватбанку: "Підключили без згоди"
Як повідомляв "Знай.ua", в "Київстарі" розповіли, як українці можуть заощадити більше 30%: розберуться і пенсіонери, і діти
Знай.ua писав, Українка звинуватила ПриватБанк у крадіжці грошей: "Мене обдурили на 14 тисяч". Дівчина розповіла, що виставила свою шафу на продаж в Інтернеті. Коли знайшовся покупець, він запропонував розрахуватися за меблі безготівковим розрахунком, шляхом переказу коштів на банківську карту.