Пасажир рейсу Мумбаї-Бангалор індійської авіакомпанії SpiceJet провів весь політ замкненим у туалеті через поломку дверей.
Чоловік відвідав вбиральню невдовзі після зльоту. Однак замість того, щоб повернутися на місце, він опинився у пастці. Благо ненадовго, лише на 45 хвилин.
Побачивши його вкрай незручне становище, екіпаж намагався відчинити двері, але марно. Тож нещасного пасажира звільнили після посадки, залучаючи техніків.
Весь цей час команда літака спілкувалася з ним через щілину, заспокоюючи і прохаючи його не нервувати.
Контроль за картковими переказами посилять: які суми зацікавлять банк та податкову
ПФУ змінив правила ідентифікації: що потрібно знати пенсіонерам
Жодної бусифікації та повісток на вулицях: Рада хоче обмежити повноваження ТЦК
Виплатять 500, 800 або 1300 грн: хто з пенсіонерів отримає додаткові гроші
"Ми зробили все можливе, щоб відкрити двері, але у нас нічого не вийшло. Не панікуйте, ми йдемо на посадку через кілька хвилин, тому, будь ласка, закрийте кришку унітазу і сядьте на неї. І захистіть себе. Як тільки відкриються головні двері, прийде інженер",- було сазано в записці.
Авіакомпанія висловила жаль з приводу інциденту та пообіцяла повернути вартість квитка потерпілому.
Благо людина не страждала на клаустрофобію, що погіршило б ситуацію в кілька разів. Хоча до такої ситуації точно ніхто не був би готовим.
Нагадаємо про шок на борту: загадкова смерть пасажира в туалеті літака змусила пілотів негайно сісти.
Раніше ми повідомляли, що близнюки, яких доля розділила: неймовірні збіги після 39 років розлуки.