Відомий український кухар і переможець 5 сезону "Майстер Шеф" Євген Клопотенко розповів, через які труднощі пройшов, коли перейшов на україномовний контент.

Детальніше про це кулінар розповів на своїй сторінці в Instagram.

Відомо, що вже кілька років Євген Клопотенко активно веде сторінку в Instagram і займається розвитком кулінарного блогу на YouTube. Перший час кулінар спілкувався і підносив матеріал виключно російською мовою, щоб зібрати якомога більшу аудиторію. Однак з часом Євген вирішив перейти на українську мову в публічному просторі, що також вплинуло на його блог.

"Тут дякую своїй команді, що вони підтримали це рішення. Ніхто тоді не знав, як відреагує аудиторія. Але компромісів не було. Ми захотіли створювати на ютубі крутий україномовний контент про їжу, і у нас вийшло", - написав Клопотенко.

Популярні новини зараз

Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики

Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Показати ще

Кулінар зазначив, що у нього немає універсальної поради для тих, хто хоче вести YouTube українською мовою: "ви просто берете і робите". Клопотенко заявив, що з такою позицією кількість передплатників і переглядів зменшується, проте йому вдалося заволодіти інтересом 140 тисяч людей.

"З кожним новим відео у нас збільшується кількість переглядів. Це означає, що україномовний контент на ютубі стає більш популярним. І бути частиною цієї хвилі - офігезно. Цьом", - уклав Євген.

Нагадаємо, що Клопотенко зайнявся любов'ю з курочкою: "переходимо до глибоких пестощів".

Як повідомляв портал Знай.uа, яйця допомогли Клопотенко дати простий пюрешке нове життя: "С*кс в роті...".

Також Знай.uа писав, що Євген Клопотенко розповів, як творчі ідеї можуть стати бізнесом.